پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
مامان پريسامامان پريسا، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
بابا رسولبابا رسول، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پارسا دردونه ی مامان و بابایی

مسافرت مشهد

1393/7/18 17:32
219 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا شكرت كه يه بار ديگه تونستيم به پا بوس آقا بريم سفر به مشهد هميشه برام يه حس خاصى داره يه شور و شوقى دارم كه انگار براى بار اوله كه ميرم خدا رو شكر كه آقا هنوز ما رو قابل ميدونه و مي طلبمون....

روز شنبه ساعت دوازده شب قطارمون حركت كرد مامان جونا رو هم با خودمون برديم خيلى خوب بود خيلى بهمون خوش گذشت تقريبا ساعت يازده بود كه رسيديم رفتيم سوئيتمون كه بابايى از قبل رزرو كرده بود بعد از خوردن ناهار رفتيم زيارت خيلى شلوغ بود با اينكه مدرسه ها باز شده بود بازم مسافر زياد بود .....

بخاطر عيد قربان همه جاي حرم رو چراغونى كرده بودن حرم از هميشه قشنگتر شده بود قرار بود تا عيد غدير خم هم همون جوري بمونه ....

اولين بارى كه تو رفتى مشهد هشت ماهت بود تازه فهميده بوديم كه.....

همون جا از امام رضا خواستم كه كمكمون كنه تا بتونيم از اين امتحان سر بلند بيرون بيايم الان پنج سال ميگذره هنوز آقا حاجتمون رو نداده نميدونم تا كى ميخواد طول بكشه ولى دعا ميكنم تا هر چه زودتر تو بتونى با پاهاى قشنگ خودت تو صحن امام قدم بزنى....

وقتى چشمم به ضريح آقا افتاد اول همه دوستاتو دعا كردم بعد هم ازش خواستم تا هرچه زودتر تو بتونى رو پاهاى قشنگ بايستى عزيزم دلم....

ش

اينم يه عكس قشنگ از گنبد طلا

پنجره فولاد

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان مهدی کوچولو
19 مهر 93 0:11
سلام عزیزم زیارت قبول باشه عکسهای زائر کوچولو هم عالی شدن انشااله که هرچه زودتر امام رضا(ع)حاجت دلتونو بده
مامان فرهام
19 مهر 93 14:24
عزیزم زیارتتون قبول ... توکل به خدا ...امام رضا هیچ کس دست خالی برنمیگردونه ...
مامان پارسا دردونه
پاسخ
ممنونم عزيزم
مامان زهره
27 مهر 93 23:15
عزیز دلم شوکه شدم،قلبم گرفت،فربون خدا برم هیچ کارش بی حکمت نیست،به لطف خدا شک نکن ،مهم اینه که پسرتون پدر و مادری داره که اجازه نمیدن مشکل بچه شون اونو از بچه های دیگه عقب بندازه همیشه برای شفاش دعا میکنم
مامان پارسا دردونه
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان زهره
27 مهر 93 23:19
با اجازه تون لینکتون میکنم میخوام شما رو یادم نره و به زودی خبر شفای گل پسرتون رو بشنوم
مامان پارسا دردونه
پاسخ
منم اميدوارم
مریم
4 آبان 93 13:40
زیارتتون قبول باشه مامانی. خیلی ناراحت شدم. امیدوارم گل پسرتون زود خوب بشه و شما به آرزوی قشنگتون برسین. به امید لطف و عنایت خدا
مامان جون
21 آبان 93 1:44
سلام گلم زیارتتون قبول باشه ایشالله که امام رضا هرچی زودتر شفای پارسا جونم رو میده و دل شما پدرومادر مهربون شاد میشه ، هیچوقت امیدت رو از امام رضا نا امید نکن ** اومدم تا ببینم لحظه عاشق شدنو به دلم افتاده بود صدا زدین آقا منو دل تنهامو آوردم با یه دنیا دلخوشی کمتر از آهو که نیستم میشه ضامنم بشی اومدم همسایه های پا پرت رو دون بدم دلمو رو دست بگیرم بهت نشون بدم رو به روی گنبدت سجده کنم سلام بدم خسته نیستم اگه من از راه دوری اومدم بگم آفتابیو عاشقتم درست مثل جنوب با همون لهجه دریایی که میدونی تو خوب مِ از سید مظفر به تو دخیل اَبندُم نظرُم هَ بیارُم یِتا کیسه گندم شاید که کفترانِت لایقُم بِدونِن حاجتی که اون هَ به گوشِت بِرسانِن تو چشمه محبت مِ تشنه نگاتُم تو کعبه امیدی به هر دم نه صداتم اسم نازنینت تا روی زبونِن اون گدن ملائک لحظه اذانِن روبروت بی اختیار دوباره زانو بزنم میون گریه بگم غریب و در به در منم تورو شاهد بگیرم که با خدا حرف بزنی میدونم که دست رد باز به سینم نمیزنی میدونم شفاعت بی منتت زبون زده به همین امید دلم به مشهد تو اومده تو که اسمت با غم نقاره روی لباست همه صحن طلات رد پای فرشته هاست دست خالی هیچکسی از در خونت نمیره یا رضا رضا میگم تا دلم آروم بگیره یا رضا رضا میگم تا دلم آروم بگیره*******