پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
مامان پريسامامان پريسا، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
بابا رسولبابا رسول، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پارسا دردونه ی مامان و بابایی

تولدت مبارك عزيزم

1393/11/5 0:07
2,797 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم
تمام زندگي من، دلم ميخواهد ساعتها بنشينم و تماشايت كنم، نه سير مي شوم و نه خسته

وقتي دستهايت را مي گيرم و در چشمانت زل ميزنم و مي گويم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

و تو با لحن كودكانه ات مي گويي دوست دارم، گويي همه جهان مي ايستد و من و تو در قاب زندگي پررنگ تر مي شويم

تولدت مبارك عزيزم

 

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک عشقم

 

 

این دوست داشتن است

اين همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد
او درون دل من جای باز کرده است
کودکی بازی گوش
نازنینی با هوش
چشمهای مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
که نسیم خوش او دلها برده ز کف
آری آری آری
دوستش میدارم
قهقه های قشنگش که همه مستانه
حاکی از سر درون خوش اوست
دوستش میدارم
من که خود میدانم
او یقین سهم من است

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان زهرا
5 بهمن 93 11:20
پارسا جونم تولدت مبارک عزیز دلم انشااله 120ساله بشی گلموای چه کادوهای خوشگلی مبارکت باشه عزیزم
مریم
5 بهمن 93 20:03
مبارکتون باشه مامانی هزار ماشاءالله. همیشه خوشبخت باشین در کنار هم. اللهم صل علی محمد و آل محمد
مامان پارسا دردونه
پاسخ
ممنون مريم جون
مامان زهره
7 بهمن 93 1:07
پارسا جان واقعا فرشته اس، خدا حفظش کنه گل پسرو ایشاله هر روزتون جشن وشادی
مامان جون
15 بهمن 93 8:08
هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک
مامان پارسا دردونه
پاسخ
ممنون مامانى محسن جونم رو ببوس
دختر یلدا
27 بهمن 93 8:29
سلام پارسا جون ان شاله که صد و ییست ساله بشی عزیزم وبلاگ و عکسهات مثل همیشه زیباست مرسی که به ما سر میزنى هرروز تون شادتر از دیروزتون
مامان پارسا دردونه
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون از لطفت كيمياى گلمو ببوس
کامیار
31 تیر 94 4:16
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!
مهسا
1 مرداد 94 10:11
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی