پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
مامان پريسامامان پريسا، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
بابا رسولبابا رسول، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پارسا دردونه ی مامان و بابایی

بازی با کارت

1393/3/22 1:21
155 بازدید
اشتراک گذاری

روزای اول که این کارتا رو برات خریده بودم فکر نمی کردم یه روزی بتونی این طور باهاشون بازی کنیمتفکر

اخه اون روزا اصلا دقت نمی کردی همش حواست پرت میشد به هزار زحمت میتونستم ده دقیقه باهات کار کنم

ولی الان بر عکس شده تمام روز بهترین سرگرمیت شده بازی با این کارتا

تنها هم که بازی نمیکنی باید با هم بازی کنیم راضی

قربونت بشم مثل اقا ها می شینی کارتا تو می چینی دورتو میگی مامانی بپرسمحبتمحبت

تا دیروز فقط در مورد تصاویر کارتا ازت میپرسیدم تو هم جواب میدادی ولی از دیروز یا بهتر بگم از امروز یه کار جدید

یاد گرفتیخندهخنده

دیروز یه بار از روی نوشته ها ازت سوال کردم سه تا از کارتا رو درست جواب دادی  گفتم شاید شانسی گفتی

ولی امروز یه بار دیگه ازت پرسیدم بازم درست جواب دادی آرام

شب با بابایی ازت پرسیدیم باز هم کارت عروسک دست و کارت صندلی رو از روی نوشتش تونستی بگی

من روی تصویر رو می پوشوندم و ازت میپرسیدم تو هم جواب میدادی درسخواندرسخوان

قربونت بشم تو معجزه ای که از طرف خدا اومدیفرشتهمحبت

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مهدی کوچولو
22 خرداد 93 10:29
افرین به تو پسر باهوش و زرنگ