پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
مامان پريسامامان پريسا، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
بابا رسولبابا رسول، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پارسا دردونه ی مامان و بابایی

مادر تو بودن...

1394/1/19 15:09
476 بازدید
اشتراک گذاری

 گاهى از مادر تو  بودن احساس لذت می کنم و گاه هم به مرز پرمردگی برگ  های پاییزی می رسم .

گاه وقتی که خوابی نگاهم بر تو اشک آلود می شود هق هق ام را در در میان انبوه بغض های بی بلوغ می کشم و آرام دست می برم بر موهایت گاه دلم می گیرد از همه حتی از خدا اما هرگز از وجود تو در زندگیم احساس ناراحتى نمی کنم . وقتی در کوچه چون عصای دستت می شوم و تو با همه رنج تنت ؛ تقلا می کنی و ناهموار قدم بر می داری ؛ ناخودآگاه عابران را به مکث دلسوزانه وادار می کنی من سرم را بالا می گیرم آن قدر که تمام آفتاب در چشمم فرو می رود.

تو به من مفهوم مادررا آموختی و من به تو مدیونم.

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مریم
21 فروردین 94 0:31
روزتون مبارک مادر مهربون و نمونه.
مامان پارسا دردونه
پاسخ
روز شما هم مبارك
مامان زهرا
21 فروردین 94 17:51
پریسا جون مامان با محبت و صبور روزت مبارک
kosar
22 فروردین 94 15:30
خوشحال میشوم بهم سربزنید.راستی وب خوبی دارید.
مامان جون
23 فروردین 94 6:59
سلام گلم روزت مبارک
مامان پارسا دردونه
پاسخ
روز شما هم مبارك
مامان زهره
23 اردیبهشت 94 0:06
اونقدر که مادرانه تون به دلم نشست ،دوست داشتم نظری بدم اما در تحسین احساستون هیچ حرفی برای گفتن ندارم.پارسا برای داشتن مادر قدرتمندی مثل شما به خودخواهد بالید،این رو مطمئنم
مامان پارسا دردونه
پاسخ
خيلى ممنون زهره جون