پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
مامان پريسامامان پريسا، تا این لحظه: 35 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
بابا رسولبابا رسول، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

پارسا دردونه ی مامان و بابایی

پدرم،نيستى تا بگويم روزت مبارك

1394/2/13 1:53
2,105 بازدید
اشتراک گذاری

 

پدر قلبم به درد آمد  وقتی دیدم همه برای پدرشان هدیه میخرند اما تو نیستی و من پدر ندارم.
آرزویم این است که باز کنارت بنشینم,به صورت مهربانت خیره شوم و تو برایم حرف بزنی اما خواسته ایست محال و آرزویی عبث.
می دانی هر شب میخوابم به امید اینکه مگر در خواب ببینمت.
نازنینم! جای تو همچون تاجی بر سرم بود,بخدا هرگز گمان نمیکردم جای تو زیر خاک باشد,چه فاصله ی طولانی بین ماست....
پدر به اندازه ی  وسعت تمامی دریاها دلم برایت تنگ شده..چقدر دوری از من.....!

آه!!
پدر اگر در کنارم بودی,برایت بهترین هدیه را میخریدم
تو مرا در آغوش گرمت میگرفتی,مثل همیشه لبخند میزدی,نگاهت میکردم,میبوسیدمت.
اما صد افسوس...!
امروز باید برایت بجای هدیه,خیرات بیاورم.و دسته گلی که میخواستم به دستت بدهم بر روی سنگ مزارت پرپر کنم.
لب هایم را بر روی عکس حک شده روی سنگ مزارت میگذارم,تا شاید این بوسه ی سرد,آتش قلب پر حسرتم را 
کمی آرام کند.
پدر صبورم,عشق بی نظیرم,
رفتی و با رفتنت یک زخم عمیق برای تمام عمر در دلم بجای گذاشتی.اما یادت نرود تا همیشه دوستت دارم.
اگر چه نیستی اما امروز فقط روز توست
روزت مبارک و روحت شاد.
 
پسندها (2)

نظرات (3)

مامان زهرا
13 اردیبهشت 94 15:11
پریسا جون خدا پدرتو رحمت کنه و انشااله خدا سایه مادر مهربانتو بر سرت حفظ کنه
مامان زهره
19 اردیبهشت 94 1:38
خداوند همه رفتگان رو بیامرزه ،خدا وند پدر عزیزتون رو بیامرزه
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
19 اردیبهشت 94 13:16
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.