پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
مامان پريسامامان پريسا، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
بابا رسولبابا رسول، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پارسا دردونه ی مامان و بابایی

وقتی پارسا کوچولو بود

1393/3/25 17:26
207 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها وقتی کوچیکترن خیلی معصوم ترن  پاک ترن

انگار مال یه دنیای دیگه ان   آسمونین هنوز این جهانی نشدن

فرشته هایی که هنوز به این دنیا عادت نکردن .تا حالا به گریه های بدون علت بچه ها دقت کردین.....

فرشته های آسمونی رو خیلی راحت میشه تو بچه ها دید

تو خنده هاشون   گریه هاشون   دستای کوچولوشون   چشماشون

niniweblog.com

پارسا فرشته ی کوچولوی من

niniweblog.com

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مریم
25 خرداد 93 19:13
عززززززززززززززززززیزم چه ماهه.خدا حفظش کنه براتون.
مامان پارسا دردونه
پاسخ
لطف داری مامان مریم
مامان مهدی کوچولو
27 خرداد 93 18:27
اخی چرا دلت گرفته من که هستم
مامان پارسا دردونه
پاسخ
احساس میکنم دیگه منو نمیبینه تنهام گذاشته دعاهامو نمیشنوه جوابمو نمیده تنها موندم خدا کمکم نکنه میمیرم
مامان فرهام
6 تیر 93 22:25
عزیز دلم ماشااله ... انشاله زیرسایه پدر و مادر بزرگ بشه