پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
مامان پريسامامان پريسا، تا این لحظه: 35 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
بابا رسولبابا رسول، تا این لحظه: 41 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

پارسا دردونه ی مامان و بابایی

پارسا گل پسر

1393/7/12 19:04
184 بازدید
اشتراک گذاری

الان كه دارم اين پست رو برات ميزارم شما خوابيدين بابايى هم داره جزوه هاشو ميخونه چون كه يه مصاحبه خيلى مهم دارهو داره خودشو آماده ميكنه منم توى اتاق تو نشستم كلى كار داشتم كه انجام دادم و الان دارم خستگى در ميكنم آخه تا چن ساعت ديگه داريم ميريم مشهد زيارت امام رضا(ع)،قرار بود كه اولش خودمون سه تايى بريم بعد تصميممون عوض شد و قرار شد تا مامان جونا رو هم با خودمون ببريم ......

دل تو دلم نيست هر بار كه ميخوايم بريم مشهد خيلى خوشحال ميشم از يه هفته قبل شروع ميكنم به آماده شدن ولى اين دفعه همه كارام مونده بود براى روز آخر آخه بخاطر بابايى ما دو روزى رو رفتيم خونه مامان جون و خاله تا باباي بتونه راحت تر درساشو بخونه البته درس كه نيست ولى امتحانه كه براى شغلش خيلى مهمه ما هم همه كار ميكنيم تا بابايى موفق باشه....

اين هفته كلاس اسب سواريتو بخاطر مسافرت كنسل كرديم ولى هفته پيش كه رفته بودى خيلى بهت خوش گذشت

مامانى قربون اون كلاهت بشه

 

 

 

اينجا هم خونه مامان جونه

اينم از گل پسراى مامحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا
12 مهر 93 19:10
سلام دوست گلم ماشالله چه بچه نازی داری... گلم اگه میخواین واسه فرزند دلبندتون اتاق شیک و متفاوتی داشته باشین حتما به وبلاگ من سر بزنید اگه سوالی بود عزیزم از طریق پیامک وایبر واتس و لاین و هم چنین ایمیل در خدمتم شماره 09394260969 ایمیل amirimastaneh20@yahoo.com
بابای ملیسا
12 مهر 93 22:38
با سلام . ضمن تبریک عید سعید قربان و آرزوی تندرستی و صحت و سلامت برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با موضوع تولد و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمایی خود و ثبت یک یادگاری ، این جشن رو برای دخترم خاطره انگیزتر و زیباتر کنید. منتظر حضور شما هستیم.
مامان فرهام
19 مهر 93 14:22
یعنی من کیف کردم واسه سوارکاری تو گل پسر
مامان پارسا دردونه
پاسخ
خودشم حسابى كيف ميكنهمامانى من به وبلاگتون سر ميزنم ولى نظر هام براتون فرستاده نميشه